sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Cate putin despre fiecare...

Cei care ma cunosc stiu probabil de pasiunea (biiine, poate obsesia) mea legata de zodii >:).
Acum cate ceva despre minunata zodie berbec (asta am luat de pe net):

Ce le place berbecilor:
- Ii plac schimbarile si provocarile.CLAR! Mai ales provocarile, bwhaha!
- Este atras de aventura si risc.Nu risti, nu castigi! Fair enough!
- Exceleaza in orice activitate fizica. Eh, sa nu exageram :))Dar nu imi place sa stau fara sa fac nimic, so..
- Ii plac pericolul si infruntarea. Excact, si dupa, imi trebuie putin timp sa imi revin, apoi o iau de la capat..
- Vrea sa fie mereu primul. ...si lupta pentru asta.
- Cauta succesul si doreste sa straluceasca. ...si reuseste.
- Doreste sa faca ceva pentru binele oamenilor. Adevarat!
- Le place sa fie admirati. ...dar nu la modul pupatului in fund. Mai de graba apreciati :D
- Le place sa caute noutatea... adica se plictisesc repede.
- Le place sa isi respecte promisiunile... iar cand nu o fac au remuscari.
- Le place sa traiasca intr-o permanenta stare de presiune... nu le place dar nu au incotro :))

Ce nu le place berbecilor:
-
Nu le place sa fie contrazisi... defapt imi place sa ma contrazic, pentru ca stiu ca am dreptate, bwhaha!
- Nu le plac jumatatile de masura...CLAR! :| Totul sau nimic!
- Nu suporta singuratatea...nu intr-o doza mare.


12 motive pentru a fi BERBEC:
1. Primul motiv pentru care esti un Berbec: Esti foarte hotarat ! ...sunt o exceptie de la regula asta...
2. Niciodata nu te plictisesti...corect ar fi: Mereu cauti un antidot plictiselii.
3. Opiniile sunt intotdeauna prezente. DADADADA
4. Ai realizat mari lucrari de pionierat...si aici DA :))
5. Motto-ul tau: Aventurierii suntem noi. CLAR!
6. Iti place mancarea gen fast - food...mda
7. Te inalti ( te ridici ) inainte de a privi...nu intotdeauna, dar DA!
8. Pasional, pasional, pasional... :">
9. Intotdeauna vrei sa fi primul in ceea ce faci. Corect.
10. Oh ! Temperamentul tau. Ai vreo problema cu el? >:)
11. Ai gusturi indraznete. Ii zice originalitate, bai B-)
12. Open mind: Nu cu ochii se poate vedea in intuneric. Adevarat!

Acum, parerea mea despre Berbeci:
- Sunt firi luptatoare si pun suflet in tot ce fac.
- Sunt firi sensibile, chiar daca la exterior par altfel (sensibila de mine).
- Sunt sinceri si urasc sa se prefaca.
- Incearca mereu sa ii faca fericiti pe cei care ii iubesc.
- Sunt spontani in gesturi, cuvinte, decizii, in tot.
- Sunt prieteni de incredere.
- Nu le place sa fie dezamagiti, iar cei care o fac sunt foarte greu iertati.
- Sunt foaarte mancaciosi. Adora dulciurile.

Parti negative:

- Sunt foarte gelosi si posesivi.
- Sunt firi rebele, fac totul dupa propria vointa.
- Adesea, apreciaza prea tarziu ceea ce au.
- Instabili psihic.
- Nu au masura.
- Narcisisti. (Asta nu e neaparat un lucru rau, but still)

Personalitati in berbec:

Oameni politici: Adolf Hiter (asta e un berbec malefic)
Scriitori: Emil Cioran, Nichita Stanescu
Muzicieni: Johann Sebastian Bach
Actori: Charlie Chaplin
Artisti: Leonardo da Vinci, Vincent Van Gogh

Parerea unui berbec despre celelalte zodii >:)
Taur: Majoritatea taurilor pe care ii cunosc sunt oameni cu suflet rau, insa sunt oameni culti, firi artistice chiar. Apropo, Stely e taur, dar el e o exceptie de la regula "taurii au suflet rau"!
Gemeni: Ma inteleg bine cu gemenii. Sunt firi deschise si am ce sa vorbesc cu ele. Cele mai apropiate persoane de mine, care nu fac parte din familie, sunt in zodia gemeni. Au ca defect aroganta...dar au alte calitati cu care compenseaza.
Rac: Persoane slabe, sensibile, umbla NUMAI dupa interese. Totusi, au si parti bune, cum ar fi ca iubesc sincer.
Leu: Mereu am avut relatii stranse cu leii. Sunt persoane minunate, puternice si ambitioase. Mereu au loc dispute intre berbeci si lei, dar se termina cu bine :D
Fecioara: Desi comform zodiacului nu ar trebui sa ma inteleg cu fecioarele,eu ma inteleg chiar bine cu majoritatea. Sunt persoane de incredere si mereu cu un sfat pregatit. Gata de aventura oricand!
Balanta: Comform zodiacului, balantele reprezinta opusul berbecilor, dar din cate am observat pana acum sunt exact ca ei, doar ca PUTIN mai echilibrati. Oricum, balantele rulz! :D
Scorpion: Cred ca e singura zodie cu care nu ma inteleg aproape deloc. Rare sunt zilele in care sa fie calma o atmosfera intr-o incapare unde sunt si eu si un scorpion. Sunt persoane instabile si irascibile intr-un mod nemaipomenit la alte zodii.
Sagetator: Cea mai inteleapta zodie. Sunt echilibrati, ambitiosi si calmi. Gata oricand de aventura.
Capricorn: Sunt persoane cu cel putin 2 fete. N-am mai vazut la nicio alta zodie atata prefacatorie. Totusi, majoritatea capricornilor sunt inteligenti si uneori chiar imi place sa am dezbateri cu ei. Insa..doar atat.
Varsator: Mereu spun ca daca nu as fi fost berbec mi-ar fi placut sa fiu varsator. Varsatorii pe care ii cunosc sunt carismatici, inteligenti si talentati.
Pesti: Cu pestii ma inteleg bine DOAR pe plan spiritual. Majoritatea sunt frustrati si complexati. Exceptie maica-mea.

Eh, ar trebui sa ma opresc, sa nu fac prea lung si plictisitor postul. Daca ati ajuns cu cititul pana aici, atunci multumesc frumos pentru timpul acordat! :D
Cata.

Un comentariu: