marți, 26 octombrie 2010

Despre minunata viata la bloc

Raman la parerea mea ca viata intr-o casa iti ofera mai multe avantaje decat cea intr-un apartament. Asta numai "multumita" diferitelor specii de vecini, care mai de care mai involuate. Spre exemplu, familia celor de deasupra numara cinci membrii, dintre care unul a plecat acum doi ani in Constanta (Slava Cerului) si au mai ramas patru: doi adulti si doi copii. Sa ii luam pe rand. Incepem cu tatal, care dupa parerea mea, este cel mai uman din acea familie. Saracu' om, trebuie sa aiba grija de doua pramatii, una de 3-4 ani si alta de 5 ani (daca nu ma insel) si sa suporte o femeie de neanderthal. Ok, deci de el nu ne luam. Sa zicem ca il apreciez intr-o oarecare masura. De altfel, cu el am discutat cel mai civilizat despre problema galagiei. Vine apoi femeia de neanderthal care nu inceteaza sa se faca se ras pe la tv (cu partidul ei cu tot), din cauza exprimarii defectuoase si a lipsei de logica,lucruri demonstrate prin raspunsurile ei pline de inteligenta. Spre exemplu, cand am rugat-o frumos sa ia masuri in privinta zgomotului, ea a replicat "tu nu stii cum e sa ai 3 copii". Pe cuvant ca am luat foc cand am auzit. ADICA DE CE CARU' MEU (ma scuzati) TE APUCI DE FATAT (ma scuzati iar) 2 PLOZI LA 40 SI CEVA DE ANI DACA NU STII CE E AIA RESPONSABILITATE?! NU SUNT OBLIGATA SA ITI SUPORT PROGENITURILE SALBATICE!!! Bun. Acum sa vorbim despre cretinii aia mici. Incepem cu fata, care are 5 ani si zau daca nu mi se pare cea mai retardata fata de 5 ani pe care am vazut-o pana acum. Din fericire, ea a inceput sa nu mai planga atat de TARE si MULT. Dar nu-i problema, caci compenseaza fratele ei de 3-4 ani prin URLAT (fara sa exagerez, cei care ati vazut filme cu posedati...ati observat probabil cum urla. Exact asa, urla si el. Repet, NU exagerez. Si acel...plans, desi nu poate fi numit asa, mai degraba raget, dureaza minim 30 de minute. Cel mai mult a durat 1 ora si 40 de minute. Si vreau sa zic ca il apuca la ore incredibile, spre exemplu la 8 dimineata in weekend, la 10 - 11 - 12 - 1 noaptea (aproape zilnic) in miezul zilei (1-2-3). Cam astea sunt "orele de varf". Si unde mai pui la socoteala acel tropait groaznic, sau ce pana mea e...probabil se tavaleste, bate cu picioarele sau cu pumnii in podea, naiba stie. Pe cuvant daca mai suport asta. De multe ori ma duc obosita la liceu si deja la a 3a ora dorm efectiv. Asa ca, dragi vecini, SPER SA VA DUCETI DRACULUI (de aici) CAT MAI REPEDE!!!

P.S: Si ce daca sunt copii, o buna educatie primita inca de micuti ar fi facut minuni. Unde mai pui ca, nu ii scoate afara sa isi consume energia si ii lasa sa urle in capul meu si alor mei pana si-o epuizeaza. Poate ca e lectie de viata pentru mine, in care trebuie sa vad urmarile lipsei de responabilitate.

Un comentariu:

  1. Foarte smecher postul =)) Esti cu adevarat revoltata. La mine cine pune muzica seara dupa ora 21 se scoala odata cu mine, dimineata la 7 pe ritmuri de "BUNA SEARA PRIETENI". ^^

    RăspundețiȘtergere