marți, 9 noiembrie 2010

Perlele noastre de toate zilele

Desi e abia noiembrie, deja incepe sa mi se umple ultima pagina a caietelor pe care notez perlele spuse de elevi sau de profesori in timpul orelor.

Apropo, nu le strang cu scopul de a-mi bate joc de persoana care a spus « perla » ci pentru a-mi aduce aminte cu placere de respectivele ore dupa o perioada de timp. De aceea, nu am sa dau numele elevilor si nici al profesorilor. Doar am sa specific materia.

Ah si sa nu uit. Preferatelor mele le-am pus un LOL la sfarsit.

Incep cu Limba Romana, unde aproape ca notez in fiecare ora cate ceva:

Profa: Ce-mi behaiti aicia, parca sunteti in ograda lui Becali!

Profa: Sa vad care are tupeul sa vina maine imbracat ca Lady Gaga. (si nu, nu se referea la Halloween)

Profa : Iti dau 1 din participare si 1 din orificiu.

Profa : Poezia e dupa principiul etnobotanicelor (LOL)

Profa : Vous etes CHIOR ?

Profa : Acuma daca vine vreun ciobanete la tabla o sa-mi dea cu sutul la ele. (Se referea la o vaza cu flori)


Profa : Cine a scris aici ? (se refera la o pagina din caiet)

Elev : Pompiliu Constantinesu.


Elev : Scriem in scris sau oral ? (clasica)

Elev: In Amintiri din Copilarie mama vroia sa ii bata cu varga pe copii cand acestia se bucurau ca venea tatal lor. (LOOL)

Elev : Mama ii compara pe copii cu tot felul de lighioane. (iar LOL)

Elev : Prin asta reiese instinctul mamar. (dublu LOL)

Apoi Biologia :

Elev : Eu vorbesc din punct de vedere al adolescentilor...vara, daca ies afara, obligatoriu sparg o punga de seminte.

Elev : Anatomia si fizionomia omului se ocupa cu studiul alcatuirii plantelor. (preferata mea)

Religie :

Profa : Justin, Jutin, il adoor !

Profa : Uite, vii de la piata si te ajut cu muraturile.

Istorie :

Elev : Indo-europenii cunosteau calul.

Franceza :

Profa : E o mare ciorba de limba franceza de balta !


Va urma!

2 comentarii:

  1. Frumos..nu stiam ca pastrezi astfel de lucruri:-/,un mod frumos de a-ti aduce aminte de vremurile din liceu si nu numai.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum nu stiai!?ea a scris si perlele din a VIII-a....nu stiu daca le mai are....dar le-a avut :))

    RăspundețiȘtergere