miercuri, 2 martie 2011

Bla bla-uri

M-am intors, dar nu oricum, ci cu perle proaspat culese. Bineinteles ca cele mai savuroase sunt cele de la romana, asa ca am sa incep cu ele:

elev: In scena de la Lacuri Allan si Maitreyi se casatoresc si apoi sa imperecheaza. x_X

elev (la tema): Am luat o pauza si am stat pe banca sa privesc peisajul plin cu baieti frumosi.

elev: Pot sa ma duc pana la baie? imi sangereaza maseaua.
profa (la modul cel mai serios): Iti dau o gura de spirt?

elev: ... parintii au hotarat sa o casatoreasca pe Maitreyi...
profa: da ce bre' suntem in romanul Maitreyi al hermafrozitatii sau al transexualitatii?

Informatica:
profa: ...iar in clasa a 12-a am tras cu mitraliera...
profa: Xuleasca, uite,iti ofer in dar o culegere, sa nu mai ramai sinistrata.
profa: ce te-am ghicit, zici ca-s mama omida!
si acum the best part:
profa: ati mai avut vreo profesoara care sa faca glume la ore, asa ca mine? -_-

Chimie:
profu: Furnica zice: Da, greiere, vino, apropiete de perechea mea de electroni!
profu: puneti 2 cartofi in cratita si turnati H2SO4 peste ei...

Din categoria conversatiilor inteligente pe mess, va prezentam:

eu: adica, vii in cel mai scurt timp

A: la mine, cel mai scurt timp posibil este peste 3 zile

eu: :|

A: era o faza

A: sunam la astia cu netu ca nu mergea

A: si cica A: "o sa venim sa remediem in cel mai scurt timp posibil"

A: si zic eu "care e timpul asta scurt? o luna?!"

A: si aia"Nu stim"

A: )))))))))))))))))))))

eu: )))))))))))))))))



S: le-am scris fara modul

S: k nu stiam ce sa fac

S: si a dat k la sf

eu: k?

S: ce?

eu: k a sf

eu: ai zis ru

eu: tu

eu: la*

eu: ))

eu: eh

eu: in pnm

eu: ce conversatie

Acum "lucruri serioase".
De 1 Martie, printe altele, am primit o carticica citate. Asa ca:
"Toti oamenii se aseamana prin cuvinte, numai faptele ii deosebesc" - Moliere

"Vor exista mereu oameni care te vor rani, asa ca trebuie sa iti pastrezi increderea si doar sa ai mai multa grija in cine ai incredere si a doua oara" - Gabriel Garcia Marquez

"Averea cea mai de pret este viata, si viata noastra, va rog sa ma credeti, nu atarna decat de un fir de par" - Alexandre Dumas

"Sunt necesar 2 ani ca sa inveti sa vorbesti si o viata ca sa inveti sa taci" - Proverb chinezesc


Intrebare: Daca aveti o veste buna si una rea, pe care este bine sa o ziceti mai intai si de ce?
O sa va zic si parerea mea, dar acum nu prea am chef. Vreau sa ascult (vad) cateva pareri. [oh god, why?]

3 comentarii:

  1. Cred ca e mai bine sa o zici intai pe cea rea pentru ca vestea buna din urma sa ramana intiparita mai bine si sa amortizeze efectul primeia ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cred ca cel mai bine este sa spui prima oara vestea rea......Daca ai spune prima data vestea buna,insul nu ar mai asculta si vestea cea rea....sau,tot daca ar afla vestea rea ultima, nu ai mai avea cum sa spui "Dar stiu ceva ce te va inveseli"......mama omida si-a spus cuvantul....

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mai e ca mai bine o zici pe aia rea prima.
    De ce?
    Uite asa.

    RăspundețiȘtergere