vineri, 18 martie 2011

friends.

Fiecare intelege altfel prietenia, iar daca ar fi sa dau o definitie personala as spune ca prietenul este acela caruia ii spui ce gandesti si ce simti fara sa iti fie teama ca te va judeca, cel in care ai incredere sa ii spui secretele fara sa iti fie teama ca toti le vor afla, cel de la care te astepti intotdeauna sa fie sincer cu tine si la randul tau sa fii sincer cu el, cel care stii ca nu te va face vorbi de rau si pe nedrept cand tu nu esti de fata. Ar mai fi si alte criterii, dar dupa parerea mea astea sunt printre cele mai importante. Nu am pretentia de la o persoana(mai exact o persoana care imi este prietena) sa fie perfecta, pentru ca stiu ca si eu la randul meu nu sunt perfecta si se intampla sa mai dezamagesc, uneori in mod constient.
E greu sa gasesti pe cineva cu care sa fii pe aceeasi lungime de unda si este si mai greu sa pastrezi relatia de prietenie cu acea persoana, din simplul motiv ca "people always change" si cel mai nasol e ca uneori evoluam in sensuri diferite. Sunt sigura ca daca citesti asta o sa iti dai seama ca tie ti-am adresat-o.

Bun. In alta ordine de idei:
Incep sa cred tot mai mult in legea atractiei universale. Zilele trecute o tot bateam pe maica-mea la cap sa ne cumparam un bonsai pentru ca mi se pusese mie pata. Ei bine, ieri, maica-mea a primit cadou de ziua ei un bonsai ficus, pe care mi l-a dat mie in primire. Cred ca am citit aseara toate articolele de pe internet despre ingrijirea bonsailor. Acum nu imi mai ramane decat sa il ingrijesc corespunzator si sa sper din tot sufletul ca nu o sa moara. [Later edit: a murit dupa cateva luni :)) ]

Cum as putea sa inchei fara recomandarile vietii?
Am descoperit ca imi place Radiohead la fel de mult ca Placebo, asa ca recomand asta si asta.

4 comentarii:

  1. Foarte realista si profunda postarea, Cata <3 >:D<
    Prietenii sunt cel mai bun "medicament".

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord cu comentariul de mai sus....e adevarat ca prietenii nostrii se schimba,in mai bine sau mai rau,dar nu trebuie sa uitam ca ele nu fac asta voluntar...asa ca trebuie sa fim langa ele si sa le influentam,sa le modelam intr-o persoana mai bune(bne,asta nu inseamna sa ii transformi intr-o clona a ta...asta ar fi culmea )...
    Sa-ti traiasca bonsaiul !

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte profund si totodata adevarat postul. Dar sunt nevoit sa il contrazic pe Mican. Daca te doare capu bagi niste nurofen:> Glumesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hehe, ce bine ai surprins... Astea-s condimentele vietii! Dar un singur lucru ma loveste pe langa toate loviturile primite de la straini: sangele apa nu se face. La asta mi se rezuma tot, ca nu pot sa inteleg nici daca imi explici 2 zile la rand, cum se face ca acel cineva cu care ai impartit atatea, iti face bucata la final de nu iti vine a crede.

    RăspundețiȘtergere